Något nytt


Tunikan och hatten åker med (här ifrån Emmas bakgård i London en solig dag..)

Inför den här resan har jag testat något nytt, det nya är att inte skriva packlista in i minsta detalj. Jag freestylar lite helt enkelt, sådär som andra brukar göra. Har gått igenom sommarens alla fotoalbum för att försäkra mig om att ha med alla mina favoritoutfits. Tror det fungerar. Och glömmer jag något, så glömmer jag något, det kan väl inte vara hela världen... Eller?
Jag har dessutom upptäckt att det är någon som äter jeans i mitt hus, för både min jeansjacka och min byxdress i jeans är spårlöst försvunna. Då har jag letat och rensat i alla mina lådor, letat i källaren, förvaringsutrymmen, mammas garderob, min garderob, alla påsar i min garderob, i familjens gemensamma garderob med ytterkläder. Överallt, utan att hitta?!
Planet går imorgon vid halv sex på morgonen, så vi lämnar väl huset om sisådär fem timmar. Jag hade tänkt att sova lite innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0