Nyss hemkommen

Har varit på söder och ätit italienskt med mina underbara Norrlandstjejer, och precis som vanligt kan man förvänta sig härligheter och massor med skratt - fantastiskt! När jag klev av tunnelbanan för att möta brudsen mådde jag illa, ville spy, och svettades typ sönder, men när jag såg dem blev jag så upprymd att jag nästan glömde bort att må dåligt, haha! Vill tacka för en jättetrevlig middag, fler sådana när jag är på hemmaplan! Och Hanna, Hanna, jag finner inte ord för din flytt. Punk.
Imorgon börjar mellandagsrean, och jag tänker inte sätta en fot där. Jag köper ofta en massa saker som jag aldrig hade betalat fullt pris för. Och hade man inte betalat fullt pris, hur värt kan det då vara? Även om det må ha vart dyrt? Nä, jag köper bara saker för att de är på rea, för att jag kanske kommer använda det. Klassiskt är att köpa mystiska plagg på Monki som jag inte ens gillar. Slut på sånt, sparar mina pengar till Mexico och lägger de hellre på massage, ansiktsbehandlingar, manikyr, pedikyr... You name it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0