Style by Stålhem



Emma fixade mig!

Har haft fröken Emma hos mig hela dagen, vi har mest bara slappat framför TV och dator och myst, men även gått igenom min garderob och provat fram kläder till 50-årsfesten jag ska på imorgon. Efter det bad jag henne att sminka mig mest för skojs skull, jag är alltid den som fått sminka mina vänner, min mamma, mormor, kusiner och allt möjligt, men nu hoppades jag att det skulle vara min tur! Och visst var de det, Emma sminkade mig gladeligen, samt att hon stylade mitt hår, målade mina naglar och valde kläder! Så himla kul tycker jag! Det är ju så roligt att se hur det blir när någon annan gör det man annars ser som sin egen plikt, mycket skoj med mycket bra resultat! Jag bytte dock överdelen eftersom jag var så bar, men allt annat är kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0