The end



Jag och mamma på väg hem, haha, vi fick ta en taxi för det var så kallt

Var med i min mammas klass idag på julavslutning, hon jobbar i en etta med massa gulliga barn, så jag fick äran att haka på. Barnen var helt galet nyfikna på vem sjutton jag kunde vara, så barn efter barn kom fram till mig allt eftersom de droppade in i klassrummet. Samma fråga var ett faktum - "vem är du?", "Sofia, Maries dotter."
Jag följde med och tittade när de hade sånguppträdande i aulan, vara med på fikat, på lunchen, och titta på Astrid Lindgrens jul, jag hade nog roligast! Fast de små barnen tyckte nog också att det var skoj att ha mig där med, en grabb ville visa mig sin "Michael Jackson dans" och det fick han såklart göra, en lillflicka ville hålla handen på vägen från matsalen och flera kom fram och bad mig sitta vid deras lunchbord. Kanske ska jag hälsa på oftare? Så uppskattad som jag blev!
Hade förresten väldigt mysigt hemma hos Siri igår med glögg och lussebullar, skratt och spontantoning av Jennys hår! Trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0