Trevlans


Det börjar närma sig

Igår var det middag här hemma hos oss med släkt och några av mina vänner i min mammas ära! Vi åt mustig köttgryta och drack rött, pepparkakor med grönmögelost och smaskade i oss hemmagjord marängglass med pappas chockladsås. Efter det stod utgång på schemat och Cafét var målet, tackar David som agerade chaffuör! Vi svängde våra lurviga i natten och själv lämnar jag väskan på Cafét för att sen återhämta den idag.
Idag gick bror min och jag på bio med småkusinerna som vi inte sett på år och dar, filmen "Tusen gånger starkare" var deras val och jag skrattade i takt med barnen! Väl inne i stan passade vi på att julhandla lite men höll oss borta från stora folkmassor på grund av terrorattacken i Stockholm igår!
Nu kallar John Blund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0