Julmarknad









Tomten, ansiktsmålning, renar med mera!

Igårkväll så var det en liten julmarknad nere i centrum där vi bor, tomten var där för att hälsa på barnen, det bjöds på lite kvällsshopping i alla butiker, varm chocklad flödade överallt, det fanns ansiktsmålning för barnen och det var en massa ståhej! Jag var där med Alice och en till familj som är vänner till familjen jag bor hos, innan var vi där på middag och lite vin, väldigt trevligt! På plats mötte jag även upp Viola som sen följde med mig hem! Jag hade min pälsmössa på mig och fick massvis med komplimanger!
Igår var en väldigt kul och bra dag, och att vara ensam med småtjejerna har gått jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0