24 timmar kvar

Efter gårdagens bravader i form av en avskedsfest med släkt och vänner känner jag mig idag som en påse skit. Jag är trött, jag känner mig konstig, slut i skallen trots att jag sov bort hela dagen. Och jag ska packa. Det känns myckte lovande, tacka gudarna att jag är så organiserad och har skrivit en två sidor lång packlista! Mitt rum är nu ett organiserat kaos, jag vet precis vart varje liten grej ligger även om det kan vara svårt att tro, men jag orkar ändå inte packa klart.
Hur som helst, igår var det avskedsfest hemma hos mig med både mina och Linns släkt och våra gemensamma vänner. Vi bjöd på pizza, vin, cup cakes och förstklassigt sällskap. Kvällen förde med sig mycket blandade känslor och jag påmindes om vad jag verkligen kommer att sakna när vi åker, men tanken är ju faktiskt inte att flytta för gott utan på menyn står några månaders londonliv.
För att inte glömma vill jag passa på att tacka för alla fina presenter vi helt otippat fick igår, en salig blandning av bra-att-ha-saker som exempelvis en morot, finska pinnar, X-ider, dagboksanteckningar, en bild på Mayas rumpa och så vidare. För att tala klarspråk så var det där Mayas avskedsgåva, så Maya, så udnerbart! Vi fick även två Londonguider, diskborstar, färdkost, fotografier, vin, tryffel, en mina-vänner-bok med mera. Stort tack alla!
Och för alla er som undrar vad vi egentligen ordnat inför flytten så kan jag avslöja att planeringen består av en enkelbiljett. Thats it. ToR är för färskingar.

 

Kära vännerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0