Arbetslös!

Jag är faktiskt arbetslös, i ett nytt land, i en ny stad! Jag har nog inte hajjat det förrän nu, när mina andra heltidsjobb har tagit slut (dvs leta lägenhet och köpa inredning). Jag har inte sökt ett enda jobb... Haha... Eller? Jo det har jag, några stycken via nätet, men inte sjutton räcker väl det om man ska ha ett riktigt jobb. Idag är första dagen sen vi kom hit som jag känner att jag vill ha ett jobb. Jag vill jobba och ha ett schema att gå efter. Kanske beror det på att idag är första dagen vi egentligen inte har något att göra. Visst, vi ska köpa en salladsskål, en fruktskål och ett diskställ typ. Men det är ju knappast en heltidssyssla, och därför har jag och Linn bestämt oss för att höra av oss till en agency som jobbar med event i form av värdinne- och restaurangjobb dom Joanna tipsade oss om. Så att vi har något att göra under tiden vi letar jobb vi verkligen vill ha.

Jag är sugen på följande jobb
- Butiksbiträde i kläd/ sko/ smyckesbutik
- Reception på gym/ hotell/ salong
- Biträde i en cupcake-shop

Bor någon i London? Eller känner ni någon i London som har ett utmärkt jobb till mig så är ni välkomna att höra av er!

Mycket stilig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0