Festligheter

Igår gick Sandras födelsedagsfirande av stapeln, en mycket trevlig tillställning med massa huddingemänniskor som jag inte festat med på år och dar. Mycket kul! Idag är man lite småseg, men det är bara att rycka upp sig! Sista lördagen i Stockholm, och den kommer att spenderas med släkt och vänner för att säga hej då innan jag och Linn sticker till London för att sammanstråla med Emma och Joanna. Så tagg. Så pepp. Så redo.
Här är några få bilder ifrån kvällen igår innan kameran tog sitt liv.

  
  
Jag, Linn, Sandra, Kristiina, Sandra, Siri


Kommentarer
Postat av: Agnes

Sjukt snygg du är, Sofia! Länge sedan jag såg dig och nu ser jag att du sticker iväg till London. Jag har ju själv bodde ju själv i England ett tag och det kan jag helt klart rekommendera. Du kommer få det galet roligt, det lovar jag dig! Lägenheten på din blogg såg ju INTE direkt ut som en vanlig engelsk lägenhet som man säger så, men ja där lär du ju inte vantrivas! ;) Ha det så jättebra! Kram Agnes

2010-02-07 @ 18:17:49
Postat av: Agnes

Oj, haha nu såg jag att en mening där blev superkonstig men jag tror du förstår vad jag menar :)

2010-02-07 @ 18:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0