First day at work


Lite trött i fötterna och i huvudet efter första dagen men allt känns fortfarande mycket mycket bra! Jag har ägnat dagen åt både ointressant policyläsning om saker som ingen brydde sig om, samt såklart en massa servande av kunder och springande efter skor i olika storlekar. Roligast under dagen var att välja vilka skor jag ville ha att jobba i, fick en budget på £60. Helt ok, men la till £15 för att få vad jag verkligen ville ha! Värt. Om engelskan går bra? Det går faktiskt sjukt bra, jag känner mig till och med stålt! Dessutom säljer jag bra, jag kommer bli deras bästa säljare! 

Ord/saker jag måste lära mig på engelska är dock
- Mocka - suede
- Nitar - rivet
- Olika skokrämer - shoe polish, impregnation..
- Skötseltips - advice of using/treating/handling...?


Kommentarer
Postat av: Mami

Du är så duktig älskling, jag öskar dig all lycka. Hopppas du får heltid, men det fixar du lätt! Snygga skor du valde. Puss

2010-02-25 @ 09:46:25
Postat av: Cecilia

Hej! och jättegrattis till jobbet! kram :)

2010-02-25 @ 12:04:57
Postat av: Sofia J

Tack tack kära ni :) Jag hoppas såklart oxå på heltid! Men vi får väl se! Puss & kram

2010-02-25 @ 12:35:01
URL: http://sofiasstorstad.blogg.se/
Postat av: Kristiina

Läckra skor!

2010-02-26 @ 23:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0