Happy Valentines Day



Alla hjärtans dag idag då mina små hjärtan! Vi började vår dag med en lång morgonpromenad som avslutades med en riktig lyxfrukost bestående av nybakade bagels, cremecheese, lax, grönsaker, te och yoghurt. Mumsigt! Linn föreslog att vi alltid skulle äta mysig och lyxig frukost på söndagar, "lyxsöndag" som hon sa. Jag längtar bara tills vi faktiskt har någonstans att äta den och känna sig hemma samtidigt. Men vi letar vidare efter vårt lilla nederlag med favvolägenheten igår som precis signats när vi kom in för en andra visning. Vi tar nya tag och har två inbokade visningar imorn. Jobb får faktiskt vänta tills vi hittat lägenhet känner jag, någonstans att bo är prio ett för tillfället. Alla ni som oroar er för oss, vi kommer klara boende och jobb galant!

Tack mami och papi för det fina lilla Alla hjärtans dag kuvertet som ni smugglat ner i min väska, det uppskattades!

Kommentarer
Postat av: Kristiina

<3

2010-02-14 @ 14:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0