Jag tackar och bockar

Idag var alltså sista dagen på jobbet, med kollegorna, med TL's, med "degg", med jobbiga kunder, med uppstarter, med MTG, med Viasat, ALLT! Tack och hej med andra ord! Och ett sånt härligt avslut jag fick efter min tid på jobbet då alla samlandes och så fick jag höra massa fina saker, fick en flaska mousserande vin och  samlade avskedshälsningar samt fika. Många ord som värmde i hjärtat, tack så mycket!
Men ack så konstigt det kändes att lämna jobbet för sista gången, många ansikten man kommer sakna!
Något som däremot känns underbart skönt är min första lediga fredag på länge, och den ska spenderas på bästa sätt; med träning, klippning och slingning av håret, shopping och 20-årsfest med goda vänner. Kan en fredag bli mycket bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0