"Ledig"

Idag är jag ledig, hehe, hade första dagen igår och idag är jag ledig.. Verkar ju lite konstigt! Men förklaringen är väl att jag bara är på upplärning och inte börjar i rätt butik förrän om två veckor. Så imorn ska jag sättas på prov i de hektiska kvarteret vid Oxford Circus - spännande! Dagen började mycket bra med en riktigt god och fräsch frukost bestående av yoghurt med färska jordgubbar och blåbär samt vårt smarriga kamomillthe.
Vad som händer idag återstår att se, jag vill vara lite turist idag och spana på olika grejer här i staden! Måste ju erkänna att vi inte ens vart inne i stan (annat än när vi festat). Skamligt!

Lite solsken på det här så hade jag vart i hamn


Kommentarer
Postat av: Mami

Mmmm, ser gott ut!

2010-02-25 @ 18:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0