London baby, London

Då sitter man i Joannas kök med hennes roomie och har ätit frukost, duschat och letat diverse lägenheter att faktiskt bo i. Underbart. Vägen hit var inte helt enkelt och problemen började redan i incheckningen på Arlanda - max vikt väska = 32 kg, Sofias väska = 35 kg. Sofias väska med övervikt = packa ur. Fy fan, packa ur, jag snäste åt kvinnan i disken och sa ungefär "Ja men vafan ska jag packa ut?" som om det var hennes fel... För det var ju knappast mitt fel att jag hade övervikt och skulle flytta till London och verkligen var tvungen att ta med mig en massa saker. Men det var bara att öppna väskan och börja klä på sig med kläder, lämna kvar något fanns inte på världkartan.
Väl incheckade blev det Ceasarsmörgås och vitt vin. Sen var det gratis vin på planet, mycket nice. Taxi till Joanna där även Emma var, så vi pratade och kollade lite film och skrattade närvöst när vi inte hängde med i svängarna.
Dagens plan är att skaffa kontantkort, NI-number (?) och boka några visningar!
Bjuder på några av Linns bilder från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0