Sakna, sakna inte?


Tänk på mig


Tänk vad hemskt om ingen saknar en när man åker, usch vad fruktansvärt det skulle vara! Det finns så många jag tillfälligt kommer lämna bakom mig, så som släkt och vänner. Jag kommer sakna alla jättemycket när jag är borta, och min absolut värsta fruktan är att dem jag kommer sakna inte saknar mig tillbaka. Man lämnar landet och så kanske ingen tänker på att man är borta...
Snälla rara, kan ni inte låtsas att ni saknar mig? Prata om mig, smsa mig, hör av er till mig, bara ni åtminstånne låtsas att ni tycker det är trist att jag är borta. Jag ska sakna er, bara så ni vet, men jag kommer ha det sjukt bra där borta även utan er!

Kommentarer
Postat av: hanna

KOMMER SAKNA DIG MASSOR MIN SKATT

2010-02-04 @ 22:36:27
URL: http://hjo.blogg.se/
Postat av: anna

VI KOMMER SAKNA DIG SÅÅÅÅÅ, OCH DET VET DU!!!!

2010-02-04 @ 23:41:33
URL: http://baraharligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0