Sista sista innan man beger sig

Sådär, då var näst sista dagen på arbetet avklarat! Har pysslat med lite av varje och känner mig ganska nöjd med var jag åstdkommit, moahaha! Sista gången man säger "vi ses imorn mina kära kollegor", för det blir inget mer imorn på det där företaget. Ja, förutom imorn då, hehe!
Hemkommen och lite småsliten efter jobbet ropar jag på lillebrorsan och säger att han bannemig får komma ner ifrån datorn för att 1/4 av familjen faktiskt flyttar till LONDON om ett par dagar! Och ner kom han, min käre bror Anton. Kollade lite tv ihop och satt på samma sidan av soffan, snacka om att umgås!
Nu finns det även en trojansk häst i min dator, fasen vad skoj med lite husdjur! Nä.. man ska då inte försöka titta på The Biggest Loser på datorn inte, det har jag lärt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0