Som om ingenting har hänt

Mitt mobilnummer fick jag tillbaka på ett nytt SIM-kort på ca 10 min hos Orange, jag var faktiskt förvånad över att jag kunde få tillbaka mitt nummer utan några som helst problem! Och dessutom utan att behöva bevisa att det var mitt, jag bara fick det... samt att han som hjälpte mig förde över mina pengar jag hade kvar på det andra SIM-kortet till det nya. Mycket bra service, tror det hade vart mycket svårare i Sverige. Hade ju dessutom bara ett kontantkort. Men jag tackar och bockar, mitt engelska nummer är i bruk igen med andra ord, och allt är väl löst nu när jag använder min vanliga mobil i stället för den gamla dåliga Nokian jag köpte för 120 kr. Jobbigt bara nu när det ringde från ett nummer jag inte hade... Svarade "på svenska" och fick inget svar från den som ringde..? Jaja! Allt löser sig, hade ändå inga viktiga nummer som jag inte kan få tillbaka!
Intervjun i morse förresten, sjukt kort, men jobbet är som värdinna/servitris kvällar och helger. De vill att jag kommer på utbildning på tisdag, men jag ska se hur jag jobbar på Dune och sådär innan jag bestämmer mig om jag ens vill ha det där jobbet också! Vill nog satsa på bara Dune! Men jag ska tänka! Efter intervjun kilade jag omkring på stan och köpte en übersnygg t-shirt ifrån Zara och det hypade godiset i form av grissvansar.. haha, mycket goda, men satan vad jag saknar SVENSKT PLOCKGODIS! Massa choklad och surt, Karamellkungen.. sura bilar.. kexchoklad.. ÅH! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0