Jag tror inte att jag förstår!


Två väskor som båda når mig till höften

Sista timmarna i lägenheten

Jag flyttar bannemig tillbaka till Stockholm idag! Är det någon där hemma som förstår det? Jag har inte fattat det, och ändå står mina två 30+ kg-väskor här och stirrar på mig. Vi har städat ur hela lägenheten, bara dammsugning kvar. Det är kalt, opersonligt och rätt tomt. Jag fattar nog inte alls att jag ska hem, och inte tillbaka hit till Talgart Road igen.
Största problemet för dagen - hur fan ska vi två tjejer få fyra gigantiska resväkor, varsin handväska plus extra väska till flygplatsen? Det kostar £ 1,4 att åka med tunnelbanan och £ 60 med taxi, svår fråga? Med andra ord handlar det om pengar vs extremt krångel. Jag håller tummarna för att det ska komma fram några vänliga själar och hjälpa oss! Annars får vi gå i omgångar, tio meter i taget. Tur att det bara är ca 70 trappsteg och 500 m till tunnelbanan. Det här kommer lösa sig, allt ska hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0