Utmanad



Sophia utmanade mig att svara ärligt på följande, visst kan jag det!

1. Hur gammal är du om fem år? 25 härliga

2.Vem var den sista du träffade?
Mamma

3. Hur lång är du?
170,5 som jag brukar säga, 184 med klackar

4. Vilken var den senaste film du sett?
”We are Marchalls”

5. Vem ringde du senast?
Björn

6. Hur löd ditt senaste sms?
”Ja ;) haha va, skrev jag fel månad? Kaos, hoppas jag har smarta vänner! Ändrar imorn J Sov gott! Puss”

7. Om du fick en önskan uppfylld, vad skulle du önska då?
Ha tillräckligt med tid och pengar för att resa runt och se världen

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta

10. När såg du senast din mamma?
Idag


11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du idag?
10.00

13. Har du någon gång hittat en katt?
Vad är definitionen av hitta?

14. Vilken är din favoritplats?
Har varit Gotland, men nu skulle jag nog säga mitt eget rum hemma i Stockholm

15. Vilken plats föredrar du minst?
Svettiga nattklubbar, allihop!


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Då är jag färdigutbildad och har en fast tjänst någonstans där jag trivs, man och barn om tio år känns rimligt!

17. Vad skrämde dig som barn?
Tyvärr ingenting

18. Vem fick dig att skratta senast?
Vet faktiskt inte

19. Vad är det värsta du gjort mot någon annan?
Gjort mycket dumt, det värsta vet jag inte!

20. Äger du ett vapen?
Nix

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Oftast någon av mina alla pyjamasar

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Två i regel

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett


24. Har du någon gång spytt på någon??
Näpp

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor är favoriten!

26. Är du social?
Ja det vill jag påstå

27. Vilken är din favoritglass?
Någon smarrig Magnum

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Resa runt världen, shoppa skor, ta körkort och äta gott

29. Favoritmat?
Grillat

30. Tycker du om kaffe?
Absolut, med mjölk!

31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe, vatten eller mjölk

32. Sover du på någon särskild sida?
Mage till at börja med

33. Kan du spela poker?
Ja då!

34. Tycker du om att mysa?
Visst

35. Är du en beroendemänniska?
Nej

36. Blir du lätt kär?
Nej

37. Vill du ha barn?
Ja

38. Hur får man dig på fall?
Genom att ha ett attraktivt yttre, ett vackert inre och ett intellekt som är högre än mitt, annars blir man lätt ointressant

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Jaha då, allergianfall som orsak

40. Föredrar du havet eller en pool?
Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Skor och kläder

42. Äger du dyra smycken?
Ett par stycken jag fått av familj och vänner

43. Har du någon gång testat narkotika?
Skulle aldrig falla mig in

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Avokado med Aromat, gott!

45. Drömresmål?
USA

46. Välj ett ärr på din kropp och berätta hur du fick det?
Haha, har ett läckert ärr strax under knät som jag fick när jag och min kusin skulle panta flaskor, vi åkte sparkcykel och en av mina flaskor var trasig och stötte hela tiden mot mitt ben, blodet rann så att säga


47. Vad har du för ringsignal?
Usher - OMG

48. Vad är din bästa och sämsta sida?
Min bästa är att jag är framåt och driven, sämsta är nog min långsinthet


49. Tränar du något?
Går på gym

50. Kan du byta olja på bilen?
Aldrig provat

51. Har du fått fortkörningsböter?
Nej, har inte ens körkort

52. Vilken var den senaste bok du läste?
Liam Norbergs Insidan

53. Läser du dagstidningen?


54. Dansar du i bilen?
Vilken?

55. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Inte en aning

56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Bokningsnummer till min båtbiljett

57. När var du i kyrkan senast?
Lillebrorsans konfirmation förra hösten

58. Är du nöjd med din kropp?
Ja visst!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-07-30 @ 13:13:41
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Emma

Trevlig blogg du har :) Allt bra med dig?

2010-07-30 @ 13:28:13
URL: http://emmajjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0