Day off



Idag är jag ledig, himlans skönt måste jag erkänna! Började med en morgonpromenad/ veckohandling av mat, köpte på mig massa grönsaker, frukt och bär, kyckling och lax med mera. Laddad inför veckan med andra ord. Sitter nu och äter en riktigt lyxfrukost (för mig) innan jag ska iväg och träna. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på sen, men det löser sig väl! Imorn har vi storförberedelse inför vår rea som börjar på torsdag, det betyder alla alla jobbar mellan klockan elva på morgonen till tio på kvällen, jag fattar dock inte hur jag ska orka? Jag tycker att mina vanliga niotimmarspass är långa, två extra timmar på det? Synd att jag inte äger ett enda par låga jobbskor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0