Fina dagar med familjen













Nu har familjen åkt tillbaka till Sverige, bör väl precis ha satt sig på planet om jag inte fått allt om bakfoten. Har haft några jättemysiga dagar ihop med mycket shopping, god mat, skratt, vin, skvaller och andra trevligheter. Hur mysigt som helst med andra ord! Igår var vi inne i stan hela dage, besökte Chinatown för att titta på kineser och deras påfund, och sen var vi och åt på en thairestaurang vid Putney Brige med underbar utsikt och arkitektur, maten var också god men för min del ack för stark. Idag var vi på mitt jobb i Westfield och kollade på skor och väskor, farmor min valde en jättefin brun skinnväska. Allihop köpte massa fina saker, även jag trots att kommande hemflytt kommer bli svår och min nuvarande lön är skit. Ibland känns det som att jag måste köpa allt jag tycker om - och oftast är det en del! Fasen! Hur som helst, tack min underbara familj för de här dagarna, det har varit toppen!

Kommentarer
Postat av: Mami

Fina bilder. Vad mysigt vi hade det! Puss

2010-06-09 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0