Plötsligt jobbar jag på en utförsäljning med gallerställ

Fy fasen! Det ser inte kul ut för fem öre i min butik just nu, helt plötsligt känns det som om jag befinner mig på en helt annan arbetsplats! Det står ställningar med skor uppradade efter storlek, ett myller av gamla, nya, gräsliga och vissa snygga skor. SALE säger skyltarna, min magkänsla säger nej. Jag vill inte jobba på en utförsäljning, jag vill jobba efter Dunes motto "An affordable luxury brand" och vill helst av allt att de ska se ut därefter. Men vad kan jag göra? Imorn blir det jobb halv nio till sex, och planen är att gå förbi gymmet efter det. Imorn börjar allvaret, kaoset, rean. Idag var det bara förberedelser.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Lycka till, vi hörs! Puss mami

2010-06-17 @ 07:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0