Solen skiner och jag är ledig


Jobbade på brännan Kroatien sommaren-09, det gick bättre då

Åh, så lycklig! Första dagen på evigheter som solen sammanstrålar med mina lediga dagar, känns hur underbart som helst! Jag ska hem till Emma och sola på hennes lilla "tomt", är så blek att jag skulle kunna förväxlas med en snöfläck på Grönland. Men det ska det bli ändring på. Någon som tror att jag kommer sluta som en tomat i stället?
Ikväll ska jag hämta mitt etui med kort och grejer, blev så glad när killen som hittat det kontaktade mig. Jag har köpt honom en flaska vitt, italienskt vin som tack. Efter det ska det tränas, trots min enorma träningsvärk i rumpa och lår sen senaste passet. So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0