Superb!

Har busat med Emmapemma hela dagen, ätit massa god frukt och biremackor i solen och bara pladdrat på som tokar. Känns så skönt att kunna spendera en heldag utomhus, göra ingenting, och bara njuta! På kvällen joinade Joanna för lite middag, en kass jävla middag om jag ska vara helt ärlig. Vi beställde blandade grillspett med sallad, och vad får vi? Jo... Till en början femtio frågor om vi verkligen ska ha sallad och spett, bara? Eller om vi vill ha våran sallad och spett i wraps? Eller i bröd? HALLÅ ENGLAND!? Sallad? Det slutade med en burk rödkål och grönsallad samt spett med ris och kikärtor, för det tål ju jag. Inte. Hur som var det trevligt trots maten! Sen tvingade jag med Emma till gymmet trots att hon redan vart där två dagar i rad, plus till henne, och till mig som tränade så duktigt! Toppendag och jag älskar solen, lovar er att jag fått lite mer (och annan) färg än jag hoppats på!


Satt ju i Emmas trädgård, så satte på mig trädgårdshatten och tunikan från The Garden Collection, tyckte det var passande

Emma passade på att titta på utsikten

Ny funktion på mobilen 1..

Ny funktion på mobilen 2..

En uttråkad Emma som sätter sprätt på tillvaron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0