What's cooking good looking?



Söndagseftermiddagen spenderades med Emma och Joanna i Hammersmith, lite hos Joanna, lite i hennes park, och lite på puben i närheten där Linn anslöt sig efter jobbet. Precis som vanligt så flippar vi totalt i Joannas kök så fort musiken är på, dans, trans, och självupptagenhet är receptet. Mycket skoj vill jag lova! Sen kollade vi fotboll och jag förstörde redan på första dagen mitt "nya liv", chips och mousserande vin. Men det här ska det bli ändring på, idag är det måndag, bästa dagen att börja på! Reglerna är enkla, inget godis, inga kolhydrater som innehåller mer än 5 kolhydrater per 100 g. Basta!
Idag ska jag jobba till stängning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0