Vet ni vad?



Tror inte det är officiellt än, förrän nu såklart, men det blir Sverigeflytt för oss den trettonde juli! Vi lämnar detn här härliga staden för nya äventyr. Vi kommer att lämna allt annat än tomhänta. Det blir två gigantiska väskor med kläder och skor, samt erfarenheter som inte kan mätas i varken vikt eller mängd. Min flytt hit är det bästa jag gjort i hela mitt liv, så givietvis är det lite vemodigt att åka härifrån. Men samtidigt vet jag att jag kommer uppleva så mycket annat roligt inom en snar framtid, så jag måste gå vidare. Det blir ny destination till hösten, med det följer ännu fler till våren, och sen får vi se vad som väntar. Familjen vill väl höra plugg. Vi får se. Men som jag brukar säga - det är så mycket jag vill göra och jag förstår inte hur tiden ska räcka till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0