Vilken dag




Slöseri med bra arbetskraft skulle den kunna sammanfattas som! Jag har suttit inne på kontoret och printat stickers till reaskorna som ska ut i butik nästa vecka, lista upp och lista ned. Vet inte hur många hundratals lappar jag skrivit ut och fixat!? Tänk vad jag kunde gjort för underverk ute på golvet?
Efter jobbet gick jag hem till Joanna där vi bara satt och pratade, de hade vart på puben och sett på matchen medan jag jobbat.
Köpte förresten en superfin blå byxdress idag till mycket bra pris (obs felmärk till min fördel)! Jättefin var den.. Jag får väl erkänna att jag tror att jag har lite shoppingproblem, så lägger inte upp saker i bloggen längre med tanke på släkten, hehe. Lovar att jag ska försöka hålla i pengarna framöver. Lovar.

Kommentarer
Postat av: c

nej visa allt du köpt! :D

2010-06-13 @ 11:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0