Åh!

Finns det nåt värre än att vara übertrött och inte kunna sova? Jag hostar så jag inte kan somna så jag gick ner och la mig på soffan för att ligg-sitta upp och få friare luftvägar, inte hjälpte det, väldigt irriterande! Jag som har massa saker att uträtta imorn, fixa naglarna, hämta min väska på jobbet, eventuellt träna om jag känner mig frisk, handla lite mat och annat vi behöver, lämna tillbaka en blus med mera. Är ledig nämligen. Jag blir så ledsen, jag vill sova, försökte i två timmar utan resultat, nu är jag dessutom hungrig och skulle behöva en kopp the, men vill ju inte väcka Linn som sover.

Kommentarer
Postat av: Linn

Nästa gång det händer får du koka hur mycket tea du vill :) <3<3<3<3

2010-05-10 @ 16:03:17
URL: http://londonlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0