Back to life, back to reality

Sista dagen på semestern är nu mera över, vi har precis vart och sett filmen Sex and the City 2. Jag kunde inte förstå att jag stått så nära de där människorna i verkligheten, men det har jag. Älskade filmen. Älskade kläderna! Jag vill se den igen snart. Helgen har vart jättetrevlig, Linn har haft sin familj här på besök så hon har spenderat mycket tid med dem. Men vi hade familjen över på vin i vår lägenhet igår i alla fall, så lite har man sett av dem. Vi andra (jag, Emma och Joanna) har vart på matmarknad och suktat efter godsaker, provsmakat ostar och diverse annat gott. Sen har vi tränat, shoppat lite, kollat på film och bara haft det allmänt mysigt! Imorn är det jobb som gäller igen, planen är att gå ut stenhårt och bara öka (som jag tror att ett visst tjejgäng jag gillar hade uttryckt sig.) Här kommer lite bilder ifrån marknaden igår.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0