Closer

Okej, summan av kardemumman för dagen - jag har klarat av att visa väskor för typ alla mina kunder idag! Vad min manager fortfarande måste se för att bocka av mig är
- Att jag öppnar och visar väskans insida
- Ber kunden kolla hur väskan ser ut i spegeln tillsammans med skorna
Brukar alltid uppmana dem att kolla med väskan i spegeln, men det har hon väl inte sett än helt enkelt. Att öppna och visa insidan är jag väl helt ärligt inte så bra på. Tar det när jag kommer tillbaka efter två välbehövda veckors semester!
Vi har precis fått in en übersnygg gråbeige väska med runda nitar på som jag vill ha, har tyvärr inte tillräkligt mycket av min 50% rabatt kvar för att kunna köpa den för halva priset (man får faktiskt inte handla hur mycket som helst..). Vet inte om jag ska smöra in mig hos någon av kollegorna som vill dela med sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0