En heldag på vift

Efter en riktigt risig natt för min del med extrem rethosta somnade jag vid halv sjutiden i morse och var vaken igen nån gång innan elva. Linn bjöd på jordgubbar och hallon som förgyllde morgonyoghurten innan vi drog iväg på äventyr. På agendan fanns Camden Market samt en sväng förbi stan och sen middag med Emmas mamma. Allt har vi hunnit med på ett smidigt och mysigt sätt. På Camden market gjorde jag några riktiga kap i form av en skinnväskan, ett peacehalsband samt en god kycklingfajita (säger väl en del om mig som person att jag kallar mat för kap..?) Mycket nöjd! Inne i stan blev det en resväska och hostmedecin som ska ta mig ur mardrömshostan som håller mig på halster hela nätterna. Då menar jag ordagrant, sov inte en minut innan halv sju i natt.








Kommentarer
Postat av: Sophia

Vad är det med alla färglada elefanter i London? Har sett på flera ställen, är det som när vi i sthlm hade alla kossor? eller var det tjurar?

Förresten gjorde receptet mycket gott =)

2010-05-18 @ 00:15:50
URL: http://csmh.blogg.se/
Postat av: Sofia J

De är till salu, och pengarna går till välgörenhet :) Så det finns 250 st runt om i London! Vad kul att du testade receptet :) Kram

2010-05-18 @ 13:17:30
URL: http://sofiasstorstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0