Fossingarna tillbaka på jobbet


Tillbaka till vardagen

Första dagen på jobbet efter två veckors semester har gått väldigt bra, det är bank holiday här i England idag vilket betyder röd dag. Så det var sjukt mycket folk ute och handlade vilket resulterade i en totalt proppfull butik och mycket spring, riktigt kul start på veckan. Att tillägga är ju att det är rätt kul att lönen för en gångs skull är mänsklig dessa röda dagar (= tjänar lika bra som en vardag efter sex i Sverige). Provade massa nya skor som kommit in, men väntar fortfarande på ett annat par som jag suktat efter. Finns i en annan färg i butiken så jag provade modellen som tyvärr inte var jätteskön... Så får se hur det blir med köp!
Som jag sagt tidigare så har inte mina fötter vart så dåliga som när jag började jobba ca 40 timmar per vecka i högklackat, och festklackar på det utanför. Så Emma tyckte de såg så hemska ut att hon hellre gör pedikyr på mig än låter mig gå omkring som jag gör, efter två veckors semester tyckte jag att de började bli rätt fina... Men inte då!
Gick och storhandlade mat efter jobbet, har tänkt dra igång allvaret gällande sommarformen nu! Köpte massor av färska grönsaker, lax och kyckling. Köpte så mycket att jag säkert har för en veckas tid utan att behöva handla igen, haha, skönt om det faktiskt räcker en vecka! Kylen säger dock stopp nu, fullt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0