Fredagsmys


Matchande?

Sitter i soffan efter en heldag på jobbet, myser i mjukisbyxor och har druckit varm chokald med marshmellows och äter nu massa gott godis. Såg på anslagstavlan på jobbet att jag sålde mest på hela förra veckan, duktiga jag. Har fortfarande inte klarat av brons, måste visa en väska eller accessoar till varje kund innan jag få det. Det kan jag väl klara av, men helt ärligt, kommer man in och ska köpa typ ett par ballerina för 55 pund så vill man väl inte köpa en skinnväska för dubbla priset bara för att det i bästa fall matchar? Men, värt ett försök! Merförsäljning är målet. Imorn ska jag köra stenhårt halv ett till halv tio på Dune, därefter två veckors semester!

Kommentarer
Postat av: Mami

Duktiga du!

Go for it, vi ses snart.

Puss

2010-05-15 @ 08:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0