Imorn lyfter jag



Min lilla resväska och jag

Igår dracks det gott vin, passionfruitdaquaris and åktes cykeltaxi, idag är en ny dag. Började dagen med en god hotellfrukost för att sedan traska ut i det varma och soliga vädret, termometern visade tjugo grader. Riktigt bra. Har under dagen packat väskan, traskat till gymmet för att väga den då jag inte har någon våg, traskat tillbaka hem med ett stort leende på läpparna. Tolv kilo, jag har lyckats! Ingen övervikt på mig inte, jag kan till och med packa ner lite till!
Åt årets första glass idag, en Magnum Classic fick det bli, enkelt och gott. Den var min färdkost innan jag promenerade bort till Hammersmith och Themsen för att bara njuta av vädret och rensa tankarna. Sen vart det ett besök på banken och lite shopping på Primark. Nu ska jag få i mig lite mat, magen bara skriker av hunger. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0