Så arg att jag kokade

1. Jag trodde att jag bara fått betalt för 107 av mina 170 jobbade timmar förra månaden
2. Jag kom idag fram till att jag inte fått betalt för något den här månaden
3. Min (skit)bank har tagit 75 pund ifrån mitt konto för att de aktiverade en tjänst som kostar 2,5 pund i månaden som är till för att man inte ska underskrida 0 på kontot. Eftersom jag inte hade pengar på kontot när de tog betalt för tjänsten hamnade jag såklart under - med 8 pence (9 öre). Jag var så sjukt arg i morse när jag upptäckte det, varför rekomenderar en bankman en sådan tjäst när de känner till min situtaion då jag förklarade den?
4. Jag har fortfarande inte fått min pindkod, har haft banken sen 26e feb
5. Nu har jag vart på banken, de sa att de skulle ringa tillbaka till mig idag och så skulle jag få tillbaka mina 75 pund. De har inte ringt, vet inte om jag ska ge upp hoppet.

Jag hatar problem med pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0