SATC 2









Underbara bilder från kvällen, hade jättesvårt att koncentera mig på att både fota och faktiskt titta på personerna! Tror alla bilder är Emmas för mina vart så dåliga. Men det spelar ingen roll. Förstår ni hur nära dem var? Helt tokigt! Hade ett enromt adrenalinrus i säkert femton minuter och var helt till mig, precis sådär som man ser på TV och inte förstår hur folk kan bete sig som de gör. Vi tryckte på folk som om dem inte fanns, tänkte inte på annat än att se så bra som möjligt och komma nära. Det lyckades vi väldigt bra med också, efteråt var både Emma och jag helt slut, som efter ett hårt träningspass med både fysisk och psykisk mörbultning. Men det var underbart, vilken upplevelse att se dem alla!

Kommentarer
Postat av: Kristiina

Fan va sjukt! Vart var det här? Trodde att det var bilder du hittat på internet först :D

2010-05-30 @ 22:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0