Underbar dag i solen


Mami

Pappa och jag

Känns som jag prickat in rätt dagar i kalendern, solen har skinit hela dagen och det har vart hela tjugofyra sköna grader! Började med att klippa mig (kort som en kille) för att sedan möta upp mami och papi och äta på mitt favoritcafé Fåtöljen på Hornsgatan. Det blev mina båda älsklingar, kycklingsallad med smält mozarellaost på och fetaostcréme och till efterrätt deras efterlängtade kladdkaka (bäst i världen). Resten av dagen spenderade mamma och jag i Tanto på en filt i bikini med vindruvor, hur skönt som helst. Någon i London som är avis..? Nu sitter jag på altanen i shorts och linne i skuggan och bara lyssnar på musik, väntar på grillspett och sen vin med några av mina favoriter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0