Vad har egentligen hänt?


Före och efter?

Jag har under mina dagar här i Stockholm hunnit reflektera lite kring vad som egentligen hänt med mig som person sen jag flyttade iväg till London. Har jag mognat, lärt mig något, förändrats, eller har det inte hänt någonting? Vad jag själv märkt av sen jag kom hit är väl att jag blivit mer frispråkig och ärlig, samtidigt som jag vet när man bör bespara någon på too much information, jag tror dessutom att jag blivit betydligt artigare (framförallt mot personer som jobbar i servicebranchen..) För övrigt har jag inte själv lagt märke till någon större förändring än att jag är spontanare och om möjligt öppnare mot okända personer, som om jag vill förstå dem och behandla dem på ett bra sätt. Och det känns ju bra? Förhoppningsvis har jag även mognat som person och tack vare alla nya erfarenheter jag samlat på mig när jag tvingats lösa diverse problem och hamnat i oväntade situationer. Om det är som jag tror, är jag inte nöjd än, jag vill bli en bättre människa!

Kommentarer
Postat av: Kristiina

Låter bra gumman :)

2010-05-25 @ 13:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0