7 dagar, en vecka


Chicago

Jag kan knappt förstå det, om en vecka åker jag hem till Sverige! Jag ska alltså lämna USA, Chicago, efter tre månaders vistelse i landet. Det känns lite overkligt och fortfarande långt borta, jag har ju knappt varit hemifrån? Men så ser det ut, den 6e december går planet, och landar i Sverige den 7e.
Jag ser verkligen fram emot att träffa alla nära och kära där hemma, jag behöver bli överöst med kärlek känner jag! Det måste ni ordna. Jag ser fram emot att kramas familjen och vänner, gå ut och festa, sitta i min soffa och titta på TV, äta gott godis, se snygga människor, relaxa och bara njuta. Ska vi ordna det?
Sen är det saker som ska ordnas innan jag åker med, jag behöver
- Packa
- Köpa ny resväska för att kunna packa
- Köpa några julklappar till
- Klippa mig (om jag hinner)
- Säga hej då till de jag träffat här
- Planera inför framtiden

Kommentarer
Postat av: Anne-Sofie

haha, älskar att du skrev : se snygga människor! haha

2010-12-02 @ 01:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0