Air Mail



Mitt lilla ben och jag, på höstpromenad i sommarväder

Har vart ute och gått i solen, 18° i mitten av november, någon som vill klaga/ är avis? Hör bara av er! Helt underbart är det, är inte alls olycklig över vädret. Besökte Post office, och nu är brev på väg till hemlandet. På vägen hem vart jag stannad tre gånger av folk som tyckte synd om mig, en dam, en gammal tant, och en manlig bilist, "stackars mig". Haha. Äh, imorn ska jag till ortopeden så ska han nog få fart på mig igen, orkar inte vara invalid längre, det är inte min grej!
Har hitintills idag bara jobbat en timme och klockan är två här, barnen har vart hos tandläkaren och nu på skola, så blir några timmars jobb om ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0