Cruella De Ville




Underbara päls!

Som ni säkert märkt, så har jag blivit helt pälstokig de senaste månaderna, kan inte låta bli att prova pälsmössor, pälsjackor och päls i allmänhet så fort jag ser det. Och Canada är verkligen ett land där päls är stort, inte så konstigt med tanke på hur kallt det faktiskt blir här! Så i Montréal har jag provat päls i alla dess former, men när vi hittade en butik i Old Town var jag totalt lyrisk! Kunde knappt slita mig... Jag är ledsen, men jag tycker att det är så oerhört vackert och fascinerande! Hjälp - bota mig från min pälsmani!

Kommentarer
Postat av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Känner igen det där, är också smått pälstokig just nu! =) Fast än har det inte blivit något köp ... plånboken känns lite för tom ...

2010-11-24 @ 13:26:57
URL: http://eimk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0