Framtidsmaskinen avslöjar


Framtidsmaskinen ifrån SLU, även kallat Sveriges Lantbruksuniversitet (stort frågetecken)

Facebooks framtidsmaskin om yrken avslöjar att "När du blir stor kommer du självklart bli Produktansvarig på Coop frukt och grönt". VA?! Jag gjorde "testet" igen, kände mig inte helt tillfreds, även om det helt ärligt skulle kunna vara lite skoj att få välja vilken frukt och vilka grönsaker som skulle importeras och säljas... Skulle välja hundratals häftiga, nyttiga och goda frukter ifrån världens alla hörn, åka på massa studiebesök och provsmaka och.. och..och.. that's is? Hur som helst, resultat nummer två: Golfinstruktör på St. Andrews i Scottland. Hallå? Pappa kanske, men inte jag!
Nä, det här tror jag banne mig inte funkar så bra! Punk slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0