Fysisk update


Man ska inte kasta sten i glashus va?

Magnetröntgades igår, fick veta att det inte var menisken, men ska på uppföljning imorn onsdag för att se vad det egentligen är för fel. Har inte så ont i knät på dagarna, men vakar tre gånger per natt av smärta, när knät hamnat i en position som gör ont. Det funkar ju inte! Saknar träning och mitt gym som bara den, vill röra på mig, inte känna mig halvt invalid. Men jag vet ju inte om jag måste vara försiktig eller om jag ska försöka belasta knät som vanligt! Återkommer med besked imorn!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej Sofia,

Ja gud vad jobbigt det är att ha ont, och att inte veta hur man skall göra. Känner igen det mesta av det där, det med Gymmet också. Längtar som bara den att bli kvitt min förkylning (7 veckor)så att jag kan börja träna någon gång. Men håll benet igång och humöret uppe, det lättar skall du se.

Tänker jättemycket på dig!

Puss

Pappa

2010-11-17 @ 13:16:49
Postat av: sara*

2010-11-17 @ 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0