Gratis sms

Nu när jag bor här i USA så vill jag ju givetvis fortfarande ha kontakt med mina kära vänner, och min familj i Sverige. Så ofta när vi ska boka skype-date så skickar jag iväg ett sms för att antingen fråga/ bekräfta den, eller så skickar jag sms bara för att kolla läget med någon. Men det är ju väldigt dyrt att skicka sms ifrån utlandet ifrån en svensk operatör, och med min amerikanska kan jag inte ens skicka till Sverige. Och för att det inte ska kosta extra för de där hemma, så skickar de till min svenska mobil. Nu till saken, jag använder mig av gratissms.se's tjänst där man enkelt samlar krediter och kan skicka gratis sms. Jag tycker att det är hur smidigt som helst. Det funkar ju för alla, om man ändå har datorn i närheten när man behöver skicka iväg ett sms. Så registrera er här om ni är nyfikna, dessutom får jag 5 sms tillgodo för varje person som registrerar sig ifrån länken! 

Kommentarer
Postat av: emelie

De är från skopunkten av alla ställen, värsta kapet 399kr, var tvungen att be ngn hemma köpa dem åt mig :D

2010-11-20 @ 00:22:28
URL: http://emelieekman.bubbleroom.se
Postat av: Mami

Gällande smsen så funkar det inte! Hur gör man? Puss Mami

2010-11-20 @ 01:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0