Jag <3 mitt gym


Längtar!

Folk har påpekat att jag borde stämma mitt gym för knäskadan, men det skulle jag aldrig göra. De är så snälla och rara, och jag älskar gymmet. Dessutom var det ju inte gymmets fel i sig att jag gjorde mig illa. Och om någon ska stämmas så är det Reebok för sina dåliga step up-brädor (som jag ramlade av när den rasade ihop). Jag mailade i alla fall de på gymmet idag och tackade för hjälpen jag fick (isförband på en gång, gasbinda, skjuts hem av mig och min cykel) och fick ett snabbt svar av ägaren:

That's great to hear Sofia! I wanted to stop by yesterday after work to check on your condition but I didn't get done until 8:00. We are very happy to hear your injury is not serious. See you soon!

Bruce

MBC Fitness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0