Lite från idag


I solen

Den långa tidningen, kollar väder, 64°F=17°C, helt okej för november!

Alice

Var med Alice på tennis, sen lekte hon på tomten och jag passade på att läsa deras tidning (i ett för övrigt sjukt osmart, långt format utan ihophäftning) under tiden. Solen sken som vanligt i det här landet. Hörde att ni hade massa snö och kallt, låter jobbigt. Har även hjälpt Julia och hennes kompis med stavningsläxa, fick agera lärare.
Annars har jag skypat med tre av mina favoriter under dagen, mami, Linn och Emma! Kalas!
Viola den söta pricken kom öväntat förbi och lämnade över de fem första säsongerna Sex And The City till mig, hon tänkte att det kunde passa som underhållning när jag är handikappad. Det var verkligen gulligt och jag blev glad.

Kommentarer
Postat av: josefin

åh, så härligt med sol!!!

2010-11-12 @ 15:05:06
URL: http://singinglalala.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Sofia,

Hoppas att det är lite bättre idag och att du kommer igenom allt jäkla pappersarbete med alla 2 miljonerna kopior i ordning. Tycker du är fantastiskt duktig och jag tror att du kommer att se tillbaka på detta och se att du lärt dig något mer om dig själv än hur det är att ha ont.

PS. Jag tycker kameran verkar ta jättebra bilder.

Puss

Pappa

2010-11-12 @ 17:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0