Mästarinnan







Här är mina kap från idag, och även ifrån Canada. Julklapparna är givetvis inte med på bild av förklarliga skäl!

Jag tror att jag är bäst, eller absolut sämst när det gäller shopping. Jag hittar alltid så mycket bra saker! Idag har jag vart på stan i otaliga timmar, och jag har handlar massor med julklappar både till familjen, haha, och till mig själv! Tidiga julklappar... Kan man väl säga..?
Jag menar, hade jag vart i Sverige hade jag väl satt upp det på min önskelista, men nu är det ju bara jag här som kan köpa det! Då blir det så!
Det var väldigt mysigt att gå på stan nu när de har julpyntat så fint, och eftersom det är första advent idag så tycker jag att det är okej och inte allt för tidigt med julpynt. Annars har jag ju min första decemberprincip, inget pynt, inga julsånger, inga lussebullar eller pepparkakor, ingen glögg före första december, eller första advent i det här fallet. Så idag har jag gått på stan, och sen åt jag faktiskt en lussebulle eftersom de hade bakat här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0