Nöjd


Här är fyra bilder från Canada som jag är grymt nöjd med

Vet ni vad? Jag tycker att det är sjukt roligt att fota! No kidding tänker väl ni som känner mig, bildtokiga Sofia tycker om att fota, har flest bilder på hela facebook och en dator fullproppad med miljarder bilder ifrån alla möjliga händelser. Men sen jag köpte min nya kamera (SONY DSC-W380) innan jag flyttade till USA har jag blivit väldigt nöjd med så många bilder! Även själva tänket när jag fotar är annorlunda mot innan, och jag ser dessutom möjligheter och potentiellt bra bilder i huvudet innan jag fotar. Nästa steg är väl att på allvar lära mig hur jag tar grymma bilder med systemkamera, jag har ju faktiskt gått både Foto A & B där jag fick MVG, så jag borde ju kunna vid det här laget. När jag kommer hem vill jag öva på pappas kamera. Det är faktiskt så att jag längtar efter det. Just för att jag tycker att det är så kul! Nu vet ni det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0