Oh Doctor!


Jag kan ju omöjligt gå omkring såhär livet ut!

Jag längtar så hemskt mycket efter imorn när jag äntligen ska få träffa en ortoped som ska ta sig en titt på mitt knä! Kan ju fortfarande inte gå utan min stödskena, kan inte sträcka ut benet helt, och inte heller böja det. Senan i knät känns lixom för kort, det tar stopp och gör hemskt ont om jag försöker böja de. Hur ska det här gå? En ung tjej som inte kan böja sitt ben lixom? Nähä. Oacceptabelt.
Vill bli bra nu och få råd om vad jag ska göra, hur jag kan träna, vad jag ska låta bli, och allt sånt!
P.S till familjen: Ni blir uppdaterade imorn när jag är klar hos ortopeden, har tid klockan tre, vilket är tio på kvällen hos er, så ingen mening att fråga hur det gått innan det! D.S

Kommentarer
Postat av: Mami

Ok!

Läste detta efter jag skickade meddelande till dig.

Puss

2010-11-10 @ 06:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0