Perfect match


Bra tidsfördriv som handikappad

Lördag förmiddag, ute skiner solen och det bjuds på ynka tre grader, och inne sitter jag som ett fån. Har ätit god frukost och skypat med halva släkten som befinner sig hemma hos mig i Stockholm. Lyssnar på Daniel Adams-Ray's nya album "Svart, vitt och allt däremellan", det är härligt. Men jag är rastlös, jag vill ut i solen, ta en promenad, få frisk luft. Jag tror jag ska våga mig på en promenad till Starbucks utan kryckor, jag har vart utanför dörren en gång sen jag gjorde mig illa och det är på tok för lite.
Har ni några tips på vad man kan göra ensam på sitt rum? Allvarligt nu, innan jag blir lite tokig. Jag har läst ut mina tre böcker jag köpte på Arlanda, jag har kollat alla bloggar, alla svenska TV-serier på Play som jag gillar, bläddrat i alla mina tidningar, kollat massa webbshoppar, målat mina naglar och fixat. Tänker inte städa.

Update två timmar senare: jag har städat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0